FAQ
Hieronder vind u antwoorden op de meest gestelde vragen, mocht u een vraag hebben die hier niet bijstaat vul dan bij voorkeur dit formulier in.
Verzending
Hoe worden de pakketjes verzonden?
Pakketjes worden discreet verzonden via PostNL in een neutrale verpakking. Aan de buitenzijde is de inhoud of herkomst van het pakje niet zichtbaar. Ook de afzender is niet terug te leiden naar de webshop.
Via PostNL kunnen pakketjes in principe naar elk land worden verzonden, als u twijfelt of uw land wordt ondersteund neem dan contact op, dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen doen.
Tijdens het orderproces kunt u zelf bepalen of u het factuur adres hetzelfde instelt als het pakket aflever adres. B.v. als u het pakket af wilt laten leveren als PakjeGemak op een PostNL servicepunt dan wilt u wellicht de factuur bij het pakket hebben. En wanneer het b.v. zou gaan om een cadeau dan is het mogelijk om het factuur en afleveradres gescheiden te houden.
Kan ik volgen waar mijn bestelling zich bevindt?
Voor elke verzonden order wordt een PostNL tracking nummer per email verzonden. Hiermee kunt u op de site van PostNL volgen waar uw bestelling zich bevind en het geschatte aflever tijdstip zien.
Hoe snel worden de bestellingen verzonden?
Bestellingen worden van maandag tot en met zaterdag verwerkt. Zodra de order binnenkomt wordt deze direct verwerkt, orders welke voor 18:00 uur binnenkomen worden dezelfde dag nog verzonden. Dit geld voor de betaalwijze Ideal, Paypal en Creditcard (via secure Paypal). Bij vooruit betaling via de bank (IBAN) wordt de order verzonden zodra het totaalbedrag is bijgeboekt op onze rekening, vaak is dit dezelfde dag nog.
Hoe kan ik jullie bereiken?
We zijn op verschillende manieren bereikbaar:
- Contact Formulier
- E-mail
- Telefoon
- Post
Op de contact pagina vind u alle contact gegevens waaronder een contact formulier. Wanneer u deze invult dan bent u ervan verzekerd dat uw vraag snel verwerkt wordt. Voor direct contact kunt u ons telefonisch bereiken.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Houd er rekening mee dat er bij een bankoverschrijving soms een werkdag verstrijkt voordat het aankoopbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Ook kan het in een enkel geval voorkomen dat PostNL een dag langer nodig heeft om het pakje te bezorgen. Vaak geeft het trackingnummer meer duidelijkheid. En verder kunt u altijd contact met ons opnemen.
Hoe gaat de betaling voor verzending naar België ?
Voor België kan er worden betaald met Paypal, Sofort, Bancontact, Giropay, Bitcoin, Creditcard/E-check (via secure Paypal) en bank overboeking. Betaling per bank kan via een IBAN bank overboeking op onze Belgische rekening:
Privacy
Kom ik op een mailing lijst als ik bij jullie een bestelling plaats?
Nee, wij zenden geen ongevraagde email, reclame of spam, en verkopen ook geen klantgegevens aan derden.
Nemen jullie contact met mij op, anders dan voor het uitvoeren van mijn bestelling?
Nee, wij willen en zullen nooit contact met u opnemen anders dan voor het uitvoeren van uw bestelling. Alleen het hoogstnodige contact verloopt via email.
Worden de pakketjes discreet verzonden?
Ja, wij verzenden uw pakketje in een neutrale verpakking, zonder enig kenmerk van de inhoud. Het label bevat alleen de adres-gegevens van de ontvanger en het bijbehorende retour adres zonder dat dit terug te leiden is naar de inhoud of naar de webshop.
Ik ben nooit thuis en ontvang het pakketje liever niet op mijn huisadres, kan ik het ergens anders afhalen?
Mocht u ondanks de discrete verpakking het pakje liever niet op uw huisadres aangeboden krijgen, dan kunt u gebruik maken van de mogelijkheid het pakje af te laten leveren op een PostNL postkantoor/servicepunt bij u in de buurt.
Indien u gebruik wenst te maken van deze PakjeGemak service vult u tijdens het orderproces bij stap 4 in het invulveld "Voeg eventueel een opmerking aan uw bestelling toe" het adres in van een PostNL postkantoor / servicepunt bij u in de buurt. (Vermeld uw voornaam (of voornamen) en achternaam zoals ze ook op uw legitimatie voorkomen, deze namen worden samen met het adres van het postkantoor op het adreslabel van het pakje geprint. Zonder legitimatie met overeenkomstige naam krijgt u het pakje niet mee.)
Deze service wordt voor heel Nederland ondersteund. Voor Belgie heet het geen PakjeGemak, maar gaat via Postliggend naar een BPost Filiaal in uw regio, wanneer u uit Belgie komt kunt u ook bij stap 4 in het invulveld "Voeg eventueel een opmerking aan uw bestelling toe" het adres invullen van een BPost afhaallocatie.
U ontvangt per email een berichtje van ons zodra het pakje verzonden is naar het postkantoor, vervolgens is het pakje aan de balie van het betreffende postkantoor of servicepunt af te halen op vertoon van uw legitimatie. Voor elke zending wordt een track & trace nummer per email verzonden.
Geaccepteerde betalingsmogelijkheden zijn vooruitbetaling via iDEAL, Bank-Overschrijving, PayPal (incl. Visa, Mastercard, Discover, AmEx, E-cheque), Bancontact, SofortBanking, Giropay, Bitcoin, Afterpay, Klarna. Op uw afschrift zal geen kenmerk staan van het bestelde produkt, alleen een ordernummer.
Produkt informatie
Zijn de producten op voorraad of staan ze in backorder?
Alle producten zijn op voorraad. In echt uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat er een product enkele dagen niet leverbaar is. We nemen dan contact met u op via email om u op de hoogte te houden van de status van uw bestelling.
Kan ik de Fleshlight of Sex in a Can gebruiken zonder de plastic behuizing?
Ja, het kan absoluut geen kwaad om de insert zonder behuizing te gebruiken. De insert gaat er niet kapot van.
Wordt er latex gebruikt in een Fleshlight producten?
Nee, er wordt geen latex gebruikt om Fleshlight producten te produceren.
Waar is de Fleshlight insert van gemaakt?
Het zachte materiaal waar alle Fleshlight producten van zijn gemaakt is het gepatenteerde Real Feel Superskin®, bestaande uit plastic polymeren en verschillende plantaardige olien. Er wordt geen latex gebruikt.
Kan ik de Fleshlight ook gebruiken als ik erg groot geschapen ben?
Ja, als u penetratie met een vrouw kunt hebben, dan kunt u ook de Fleshlight gebruiken. We hebben nog nooit vernomen dat de Fleshlight te klein zou zijn. Elke insert rekt voldoende mee.
Onderhoud en verzorging
Kan ik ook glijmiddel gebruiken op basis van olie? Of plantaardige olie, boter, of olijfolie?
Als u uw Fleshlight, Flight of Sex in a Can insert niet wil beschadigen dient u glijmiddel op waterbasis te gebruiken. Dit is ook veel beter te reinigen dan glijmiddel op olie basis. Als u zeep gebruikt om uw Fleshlight te reinigen dan raakt de insert aangetast en verkort dat de levensduur.
Kan ik de gel insert ook in de magnetron verwarmen?
Nee, buiten het feit dat dit erstige brandwonden kan veroorzaken bestaat de kans dat de insert smelt of vlam vat. Gebruikt u a.u.b. nooit een magnetron om de insert te verwarmen. Verwarmen kan d.m.v. warm kraanwater of met de SleeveWarmer.
Bij de ontvangst van de fleshlight is er een plastic buisje in de insert geplaatst, heb ik dat nog nodig, of mag ik dat weggooien?
Soms vind u een buisje in de insert, maar deze kunt u rustig weggooien. Dit buisje heeft gedient om de gel insert in vorm te houden tijdens fabrikage/transport.
Hoe kan ik de Fleshlight desinfecteren?
Om de Fleshlight te desinfecteren kunt u Fleshwash of zuivere alcohol gebruiken (70%).
Hoe moet ik de Fleshlight schoonmaken?
Gebruik heet of warm kraanwater om de gel insert mee uit te spoelen. Gebruik geen zeep. Zeep tast het oppervlak van de gel insert aan, en verkort de levensduur drastisch. Als u deze adviezen opvolgt kunt u de fleshlight honderden keren gebruiken.
De gel insert is erg plakkerig als ik hem gewassen heb, is dit normaal?
Ja, dit is normaal. De gel insert kan na het wassen aan de buitenzijde plakkerig aanvoelen. Als u het prettig vind om de Fleshlight in de originele zijdezachte vorm te houden kunt u hem bepoederen met renewing powder.
Waarom adviseert u het gebruik van een glijmiddel op waterbasis voor gebruik met mijn Fleshlight, Flight of Sex in a Can?
Glijmiddel op waterbasis is eenvoudig te verwijderen met warm water. Als u een glijmiddel op oliebasis gebruikt kost het meer moeite om het binnenste van de gel insert te reinigen. Veel mensen gebruiken zeep om de olie te verwijderen, maar dit tast de gel insert aan. Fleshlube is een glijmiddel op waterbasis en is bij uitstek geschikt voor gebruik in combinatie met alle Fleshlight producten.
Ik heb meerdere Fleshlights, nu komen er aan de binnenkant van de gel insert zwarte puntjes, moet ik ze nu vervangen?
Ja, de reden dat er zwarte aanslag aan de binnenkant ontstaat is waarschijnlijk dat de insert na het wassen niet goed gedroogd is. U kunt de Fleshlight honderden keren gebruiken, maar de insert dient elke keer na gebruik te worden gereinigd en gedroogd. Het overtollige water uit de behuizing en insert halen en reinigen met Fleshwash voorkomt veel problemen.
Ik heb de Fleshlight gebruikt terwijl ik een sexueel overdraagbare aandoening had, moet ik hem nu vervangen of is desinfecteren voldoende?
We kunnen geen medisch advies geven, maar om geen enkel risico te nemen adviseren we om de Fleshlight te vervangen.
Vragen over de aankoop
Op welke manieren kan ik betalen?
Tijdens het orderproces kunt u de gewenste betaalmethode kiezen. U kunt betalen met iDEAL, Bank-Overschrijving, PayPal (incl. Visa, Mastercard, Discover, AmEx, E-cheque), Bancontact, SofortBanking, Giropay, Bitcoin, Afterpay en Klarna.
Betalingen met Creditcard/E-check verlopen via de onafhankelijke secure server van Paypal, ook indien u geen account heeft bij Paypal kunt u er met uw creditcard betalen. Alle typen creditcards worden ondersteund.
Betaalde orders welke voor 18:00h binnenkomen worden dezelfde dag nog verzonden. Bij de meeste betaalmethoden is het bedrag direct verwerkt en wanneer u kiest voor een bankoverboeking wordt de order verzonden zodra het totaalbedrag is bijgeboekt op onze rekening. Dit is meestal dezelfde dag al en kan in sommige gevallen enkele dagen kunnen duren, afhankelijk van uw bank en uw locatie (Nederland, Belgie of daarbuiten). Om uw privacy te waarborgen bevat geen enkel afschrift kenmerken van het bestelde produkt, u vindt in de omschrijving alleen het ordernummer.
Gegevens t.b.v. een bankoverboeking:
Wat is jullie beleid met betrekking tot retour zendingen?
We bieden u de mogelijkheid zonder opgave van redenen de aankoop te ontbinden gedurende 30 dagen. Tijdens deze termijn bent u wel gehouden zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u het retour stuurt dient u de verpakking en het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat te retourneren, conform de eventueel door ons verstrekte redelijke instructies. Aangebroken preparaten en gebruikte of vervuilde artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Wanneer bij ontvangst een artikel technisch defect is, dan kunt u dit binnen 7 dagen, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, melden aan ons en het artikel retourneren. Nadat we het defect bevestigen heeft u de keuze het product te vervangen danwel de waarde ervan te laten vergoeden. Een retour-artikel dient u goed te verpakken en voldoende gefrankeerd terug te zenden. Voor verdere details zie ook de algemene voorwaarden.